Pagină web realizată în programul pentru creare site-uri, WebWave.
Lăsați -ne un mesaj și va vom răspunde în cel mai scurt timp !
tel. +40 751 669 550
lasurubelservice@gmail.com
Dacă vă plac bicicletele motorizate, puteți să intrați în comunitatea noastră de Facebook "Biciclete cu motor în 2Timpi și 4Timpi"
CLICK AICI
Mod motor: un singur cilindru, răcire cu aer, în 2 timpi
Alezajul și cursa: 47 mm
Putere nominală: 2,5Kw/5000r/min (3 cai putere/5000r/min)
Putere maximă: 3,5Kw/6000r/min (5-6 cai putere/6000r/min)
Mod de aprindere: CDI
Model de lanț: 415
Pinion: 44 de dinti
Model de carburator: PZ12
Lungimea lanțului: 110 zale
Raport de compresie: 6:01
Raport de conducere: 18:01
Tip de combustibil: benzina 90
Capacitate rezervor: 2L
Viteză maximă: 55 km/oră
Ulei de lubrifiere: ulei de motor pe benzină în 2 timpi
Raport de amestec de combustibil și ulei de motor: 45mlg/l pentru seturi noi, 35mlg/l după parcurgerea a 200 km
Tip de bujie: Z4C 14MM
Volumul combustibil consum: cca 2L/100km
Tip ambreiaj: placă de frecare / uscat
Mod de răcire: răcire naturală cu aer
Un motor serios, care va face față cu brio oricărei provocări. Poate urca rampe. Este un motor de turație, se va auzi aproximativ ca un scuter. Un motor foarte bun pentru un drum accidentat sau cu denivelări, cu coborâri și urcări. Cei mai mulți oameni au optat spre acest model de motor, fiind accesibil și puternic pentru a face față unei navete zilnice sau de ce nu serviciilor de livrări .
Mod motor: un singur cilindru, răcire cu aer, în 2 timpi
Alezajul și cursa: 40 mm
Putere nominală: 2,5Kw/5000r/min (3 cai putere/5000r/min)
Putere maximă: 3,5Kw/6000r/min (5-6 cai putere/6000r/min)
Mod de aprindere: CDI
Model de lanț: 415
Pinion: 44 de dinti
Model de carburator: PZ12
Lungimea lanțului: 110 zale
Raport de compresie: 6:01
Raport de conducere: 18:01
Tip de combustibil: benzina 90
Capacitate rezervor: 2L
Viteză maximă: 40 km/oră
Ulei de lubrifiere: ulei de motor pe benzină în 2 timpi
Raport de amestec de combustibil și ulei de motor: 45mlg/l pentru seturi noi, 35mlg/l după parcurgerea a 200 km
Tip de bujie: Z4C 14MM
Volumul combustibil consum: cca 2L/100km
Tip ambreiaj: placă de frecare / uscat
Mod de răcire: răcire naturală cu aer
Un motor destul de silențios, fără prea mari trepidații, pentru un mers cursiv pe drum drept. Pentru a nu se forța motorul, se recomandă asistarea la pedale până se pune roata în mișcare, iar când trebuie să urcați o rampă la fel, asistarea se realizează tot la pedale.
Ei bine , acesta este un model mai deosebit pentru oamenii care doresc să experimenteze puterea simulatoare a unui cross. Este un motor foarte puternic, un motor de turație care se va auzi destul de tare. Puterea este pe măsură, urcând fără emoții orice fel de rampă și ajungând la o viteză foarte mare pentru o bicicletă (80km/h).
Material: aluminiu și fier
Culoare: Argintiu / Negru
Mod motor: 100 CC, un singur cilindru, răcit cu aer, în doi timpi
Cilindru: cilindru despicat
Alezajul și cursa: 49 mm și 40,2 mm
Putere nominală: 3Kw / 5000r / min (4 cai putere / 5000r / min)
Putere maxima: 3,8Kw/6000r/min (5,5-6,5 cai putere/6000r/min)
Metodă de aprindere: CDI
Model cu lanț: 415 Lungime lanț: 110 zale
Raport de compresie: 6:01
Raport de transmisie: 18: 01
Tip de combustibil: nr. 90
Capacitate rezervor combustibil: 2L
Limita de viteza: 50 km/ora Lubrifiant: ulei de motor pe benzină în doi timpi (sau ulei de 10 W / 40,10 W / 30)
Raport de amestec de combustibil și ulei: 16:1 pentru noua unitate, 20:1 după 500 km
Tip bujie: Z4C 14MM
Consum de combustibil: 3L/100km
Tip ambreiaj: placă de frecare/uscat
Metodă de răcire: răcire naturală cu aer
Diametrul interior al galeriei de admisie al orificiului central: 14,7 mm / 0,58 inchi
Lungimea totală a galeriei de admisie: 57,65 mm / 2,27 inchi
Lățimea totală a galeriei de admisie: 54,8 mm / 2,16 inchi
Diametrul exterior al galeriei de admisie: 19 mm / 0,75 inchi
Diametrul interior al ieșirii de evacuare: 21 mm / 0,83 inchi
Fiabile și rezistente , cu un consum redus, cca 1l % , susține greutate de peste 100kg. Viteză maximă de deplasare este în jur de 55km / h. Motorul de bicicletă în 4 Timpi este aproape de două ori mai scump decât motorul în 2 Timpi, dar 4 timpi este mult mai silențios și fără vibrații, producând astfel o plimbare mult mai plăcută. Auzi doar sunetul unei arderi răsucitoare în 4 timpi, dar rotește accelerația la 6800 r / min și mergi mai repede decât o bicicletă cu motor de aceeași dimensiune în 2 timpi. În plus , motorul bicicletei în 4 timpi nu necesită un amestec deranjant de benzină cu ulei ( având baie de ulei separată ), consumul este redus la jumătate față de cel în 2T, motorul nu se va mai opri din cauza structurării și scăpați de grija acționării manetei de ambreiaj.
Specificații:
* Model motor: 142F
* Tip motor: răcit cu aer, în 4 timpi, OHV, cu un singur cilindru
* Alezaj x cursă: 41,8 x 35,5 mm (1,65 x 1,39 inchi)
* Deplasare: 49 cm3 (2,99 cu in)
* Raport de compresie: 8,0: 1
* Putere netă de ieșire: 1,6 kW (2,1 CP) la 7.000 rpm
* Cuplu net: 2,7 NM (2,0 lbs ft) la 4.500 rpm
* Rotația arborelui PTO: în sens invers acelor de ceasornic (din partea arborelui PTO)
* Sistem de aprindere: aprindere magneto cu tranzistori
* Sistem de pornire: Demaror
* Carburator tip flotant
* Sistem de lubrifiere: stropire forțată
* Sistem guvernator: mecanic centrifugal
* Filtru de aer tip semi-uscat
* Dimensiuni (L x L x H): 225x 274x 355mm/8.9 ix10.8x13.97 inch