added-box-1.png
Posibilitate Rate

100% Online, prin TBI Bank

shipped-1.png
LIVRARE GRATUITĂ

Oriunde în România

dollar-1.png
Montate și Reglate

Pregătite de drum

storefront-1.png
LIVRARE RAPIDĂ !

În 24 - 48 la dvs. acasă

Politica de Retur

Descarca Formular

Dreptul consumatorilor de denuntare unilaterala a contractului
Va rugam sa va asigurati ca ati verificat specificatiile produsului (rugam insistent sa comparati produsul dvs. cu dimensiunile prezentate pe site) si compatbilitatea acestuia prin vizitarea paginii producatorului inainte de a-l cumpara. Raporturile comerciale dintre cumparator si Biciclete cu Motor ( https://bicicletecumotor.ro/ ) sunt reglementate oficial de Ordonanta Guvernului 130/2000, cu modificarile aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 si OUG 174/2008 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris (la adresa: retur@bicicletecumotor.ro) comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau. Comerciantul este obligat sa raspunda in timp util cererii ( sa accepte sau nu returul in functie de termenul legal). In cazul unui retur pentru renuntare la cumparare, coletul se trimite prin posta sau curier. In ambele cazuri taxa este suportata de client. In cazul in care returul se face pentru ca produsul nu a fost conform descrierii, livrarea se face prin posta.
Administratorul Biciclete cu Motor ( https://bicicletecumotor.ro/ ) face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor de pe site, insa uneori acestea pot contine inadvertente (specificatiile sau pretul produselor modificate de catre producator fara preaviz sau viciate de erori de operare).
Atentie: fotografiiile au caracter informativ si pot contine accesorii care nu sunt incluse in pachetele standard.
TERMENI SI CONDITII DE GARANTIE / RETUR PIESE
Garantia se aplica in conformitate cu Legea Nr. 449/2003 si Legea Nr. 296/2004.
Garantia de conformitate conform legii 449/2003, republicata 2008, este de 2 ani.
Se acorda garantie comerciala pentru produsele comercializate de Dynamic Solution Web Goned SRL, dupa cum urmeaza:
1- 12 luni, pentru piesele de schimb aferente produselor de folosinta indelungata conform Legii Nr. 449/2003.
2- Pentru consumabile se acorda garantie doar in cazul defectelor de fabricatie sesizate la primire. Sesizarea se face in scris in maxim 48 ore de la primirea coletului.
3- Produsele care la primire prezinta defecte de fabricatie, vor fi inlocuite gratuit cu altele noi identice sau similare, conform Legii Nr. 449/2003. In cazul in care nu mai sunt in stoc, se returneaza contravaloarea pieselor.
4- Termenul de garantie se aplica de la data livrarii produsului.
Pierderea sau anularea garantiei poate intervine in urmatoarele cazuri:
1- piesa nu a fost montata intr-un service de specialitate;
2- piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
3- piesa a suferit socuri mecanice , electrice , sau avarii de alta natura
4- piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a utilajului sau motouneltei, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului.
5- Service-ul care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile sau reglajele ulterioare;
6- utilajul/motounealta a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare sau a suferit alte modificari de orice natura;
7- piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari sau au suferit actiunea unor factori externi procesului normal de functionare;
8- piesele prezinta o uzura normala, fireasca.
Piesele ce fac obiectul unei reclamatii in garantie vor fi expediate prin curier de catre cumparator insotite de urmatoarele documente
1- copie factura de achizitie emisa de Dynamic Solution Web GONED SRL
2- deviz de montaj in service autorizat in care sa fie mentionata data montarii insotit de bonul fiscal ,chitanta sau factura fiscala cu care a fost achizitionat produsul;
3- copie dupa autorizatia service-ului in care s-a efectuat reparatia;
4- nota de constatare emisa de un service autorizat prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea;
5 – Consumatorul a furnizat date eronate sau incomplete pentru identificarea produselor de schimb, a celor de origine sau a materialelor de exploatare
6- in cazul componentelor electronice este necesar rezultatul diagnozei electronice din care sa rezulte defectiunea reclamata;
Aducerea produsului in stare de conformitate se va face in termen de maxim 15 zile calendaristice de la primirea produsului defect, in conformitate cu legislatia in vigoare. Cazul in care solicitarea de garantie este neintemeiata, consumatorul va suporta cheltuielile aferente cercetarii/expertizarii produsului/materialului reclamat ca fiind neconform ori cu vicii ascunse (costurile poştale, de transport).In cazurile speciale in care deficienta produsului in garantie nu se poate constata in cadrul societatii si este necesara efectuarea unei expertize de catre firma producatoare a produsului, ne rezervam dreptul de a remedia reclamatia la data primirii rezultatului in scris din partea producatorului.
ALTE CONDITII:
1. Reclamatiile referitoare la neconcordanta dintre marfã si facturã se acceptã numai dacã acestea au fost sesizate în scris în termen de maximum 2 zile de la data livrãrii.
2. Nu se acceptă returul mărfii deteriorate, cu ambalaj deteriorat, murdar, sau piese care prezintă urme de montaj.

Returul de piese
Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile – conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: „consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere”.
Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul (vanzatorul) cu privire la decizia sa de retragere din contract, in scris la adresa de e-mail retur@bicicletecumotor.ro
Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.

Livrarea returului se face numai dupa ce ne-ati informat de decizia dumneavoastra de retragere la adresa de email retur@bicicletecumotor.ro
NU SE POT RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE:
Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
Produsele care nu se afla in ambalajul original
Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
Piesele care prezinta urme de montaj, ulei
Produse care prezinta modificari fizice,lovituri,ciobiri,zgaraieturi,socuri
Produse consumabile care prin natura lor , odata desigilate, nu mai pot fi revandute sub nici o forma.
Coletul se trimite prin curier fara a se cere ramburs pe colet. Odata ajuns la noi, este verificat iar apoi banii se vireaza in cont bancar sau se emite un mandat postal pe numele cumparatorului in cel mult 10 zile lucratoare.
Frauda
Va rugam insistent ca la primirea coletului sa receptionati cu atentie piesele primite! Deschiderea coletului se face in prezenta curierului! Eventualele sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate agentului de la firma de curierat chiar la primirea coletului;In cazul in care coletul prezinta urme de deteriorari / lovituri- este obligatoriu incheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat ! Sesizarile ulterioare vor fi extrem de greu de solutionat, deoarece fara acest process verbal firma de curierat nu va mai putea fi trasa la raspundere!